Το δήθεν Εθνικό Συμβούλιο είναι η κραυγαλέα αποτύπωση της αναξιοπρέπειας, της πολιτικής ξεφτίλας και της συνενοχής στην συγκάλυψη πολιτικών ανομημάτων, εφιαλτικών ανεπαρκειών και ολέθριων ατοπημάτων του Προέδρου. Οι Εθνοσύμβουλοι, αν είχαν τσίπα αξιοπρέπειας και πολιτικής ευπρέπειας, όφειλαν να μην ξαναπατήσουν το πόδι τους στο δήθεν Εθνικό Συμβούλιο. Διότι, γνωρίζουν, συν τοις άλλοις, και με ποιους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς τούς προσαγορεύει ο Αναστασιάδης
Το Εθνικό Συμβούλιο εγκαθιδρύθηκε από τον Μακάριο το 1975, λίγους μήνες μετά την τουρκική εισβολή. Προβλήθηκε ως η έκφραση της ενότητας του πολιτικού κόσμου για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πολεμικής λαίλαπας, που σάρωσε το νησί και των κινδύνων που ελλόχευαν. Όμως, ο Μακάριος, όπως και όλοι ανεξαίρετα οι διάδοχοί του, εκμεταλλεύτηκαν το Σώμα ως βολικό άλλοθι σε πολιτικές ανεπάρκειες, αστοχίες χειρισμών και ολέθριες αποφάσεις τους που χαντάκωσαν το Κυπριακό και κατέστρεψαν τον τόπο.
Το Σώμα αυτό δεν είναι Εθνικό και δεν είναι Συμβούλιο. Είναι ένα συμβουλευτικό συνονθύλευμα πολιτικών δυνάμεων που με τον εκάστοτε Πρόεδρο της Δημοκρατίας νομίζουν ότι εμπαίζουν τη νοημοσύνη των πολιτών. Ουδείς εκ των Προέδρων σεβάστηκε ή έλαβε καν υπ’ όψιν όσα κάποια κόμματα και οι ηγέτες τους κατά καιρούς κατέθεταν προς συζήτηση ή και αποφάσεις. Κάθε Πρόεδρος, ως εκλεγμένος από τον λαό και ουσιαστικά ως απόλυτος μονάρχης, αν θέλει ακούει και, αν επιθυμεί, λαμβάνει υπ’ όψιν πιθανές εισηγήσεις ή προτάσεις των Εθνοσυμβούλων.
Αν αυτό το Σώμα και οι Εθνοσύμβουλοι είχαν αξιοπρέπεια, σοβαρότητα και προπάντων σεβασμό προς τους πολίτες, όφειλαν να απαιτήσουν ενίσχυσή του με ακαδημαϊκούς, διεθνολόγους, συνταγματολόγους, εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένες πτυχές του Κυπριακού, ώστε να τους τροφοδοτούν με επιστημονικές μελέτες και εισηγήσεις περί του πρακτέου. Αν ο εκάστοτε Πρόεδρος ήταν σοβαρός και αν οι Εθνοσύμβουλοι πραγματικά νοιάζονταν για την σωτηρία του τόπου και την διάσωση του κυπριακού Ελληνισμού, θα είχαν πριν από δεκαετίες συστήσει ένα Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας (ΣΕΑ), όπως ακριβώς έχουν όλα τα σοβαρά κράτη.
Οι Πρόεδροι και η πολιτική ηγεσία, με τις παιδαριώδεις αντιλήψεις τους περί πολιτικής, διπλωματίας και διεθνών σχέσεων, επιβεβαιώνουν ότι η Κυπριακή Δημοκρατία δεν είναι σοβαρό κράτος. Έχει πιστοποιηθεί πλειστάκις ότι, κανένας Πρόεδρος δεν έχει σχέδιο Β’ ή και Γ’ για αντιμετώπιση των τουρκικών σχεδιασμών. Ισχύει διαχρονικά η γνωστή
βολική πρακτική, «περιμένουμε να δούμε τι θα κάνουν οι Τούρκοι και… βλέπουμε». Όπως ακριβώς το Εθνικό Συμβούλιο έπραξε την περασμένη Τετάρτη. Μετά τη νέα εισβολή Ερντογάν και τις εξαγγελίες για την Αμμόχωστο, συνήλθε έκτακτα (!!) και ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο για την τηλεφωνική και επιστολική «διπλωματία» του και ακούστηκαν εισηγήσεις από κόμματα.
Και μετά; Εκδόθηκε μια νερόβραστη, γελοία ανακοίνωση, η οποία προέβαινε σε ανέξοδες διαπιστώσεις και έκκληση προς τους Αμμοχωστιανούς να μην πέσουν στην παγίδα των Τούρκων. Θα ληφθούν συγκεκριμένα μέτρα κατά της Τουρκίας; Θα απαιτηθούν κυρώσεις; Θα προσφύγουμε στο Σ. Ασφαλείας; Θα αξιοποιήσουμε τη συμμετοχή μας στην ΕΕ και θα θέσουμε βέτο στην ενταξιακή πορεία της Τουρκίας και στην τελωνειακή σύνδεσή της; Τίποτε από αυτά! Απλώς, ικανοποίηση, επειδή εισπράξαμε δηλώσεις συμπαράστασης, υποστήριξης και… προβληματισμού από τρίτους. Κάποιοι υποτονθόρυσαν να κλείσουμε οδοφράγματα, να αφαιρέσουμε τα διαβατήρια από αξιωματούχους του κατοχικού μορφώματος κ.τ.λ.
Αυτά και, κυρίως, η ακατάσχετη, εξοργιστική φλυαρία κομματικών στους τηλεοπτικούς σταθμούς υπογραμμίζουν ξανά μια τραγική πραγματικότητα: Ο Πρόεδρος και η κομματικο-πολιτική ηγεσία παραδέρνουν μέσα στο πέλαγος της εκκωφαντικής ασυναρτησίας τους και της βροντώδους ανεπάρκειάς τους να αρθρώσουν, έγκαιρα, επιχειρήματα και να αποφασίσουν τι κάνουμε τώρα και στο εξής. Δεν έχουν ιδέα! Οι Τούρκοι, για ακόμα μια φορά, πρόσφεραν μια χρυσή ευκαιρία στον Πρόεδρο και στην πολιτική ηγεσία να απαγκιστρωθούν από την τερατώδη τουρκοδιζωνική και να συναποφασίσουν μια νέα στρατηγική απελευθέρωσης και διάσωσης του κυπριακού Ελληνισμού.
Όχι! Τρέμουν και μόνο στην ιδέα ότι θα γλιτώσουν από την τουρκοδιζωνική. Έτσι παρατηρούμε έναν Αναστασιάδη που, ανάλογα με το ακροατήριο (ως άριστος μαθητής του Κληρίδη), αναμέλπει τις σχετικές κορώνες, πατριωτικές ή τουρκοδιζωνικές. Και ένα δήθεν Εθνικό Συμβούλιο που είναι η κραυγαλέα αποτύπωση της αναξιοπρέπειας, της πολιτικής ξεφτίλας και της συνενοχής στην συγκάλυψη πολιτικών ανομημάτων, εφιαλτικών ανεπαρκειών και ολέθριων ατοπημάτων του Προέδρου.
Οι Εθνοσύμβουλοι, αν είχαν τσίπα αξιοπρέπειας και πολιτικής ευπρέπειας, όφειλαν να μην ξαναπατήσουν το πόδι τους στο δήθεν Εθνικό Συμβούλιο. Διότι, γνωρίζουν, συν τοις άλλοις, και με ποιους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς τούς προσαγορεύει ο Αναστασιάδης.
Τα πράγματα με τον Πρόεδρο και τον ξεφτιλισμένο γουμά, που λέγεται Εθνικό Συμβούλιο, είναι περισσότερο από ανησυχητικά για τον τόπο και την επιβίωσή του. Είναι εφιαλτικά. Από τη μια, έχουμε έναν διεθνώς διασυρθέντα για διαφθορά Αναστασιάδη, που λειτουργεί ως δήθεν ενοποιητική δύναμη, αλλά, στην ουσία, αξιοποιεί το Σώμα για να παραπλανά τους πολίτες. Και να θολώνει, με ευνοιοκρατικούς διορισμούς «αρίστων», ισχυρισμούς ότι είναι ο πιο διεφθαρμένος Πρόεδρος.
Από την άλλη, έχουμε τους Εθνοσυμβούλους, οι οποίοι είναι διαχρονικά συνένοχοι στην συγκάλυψη των βροντωδών ανεπαρκειών ενός αναξιόπιστου Προέδρου, επειδή αδυνατούν να ασκήσουν αξιόπιστη, πειστική και σοβαρή αντιπολίτευση ως σωτήριο αντίβαρο σε έναν υπό κατηγορία διαφθοράς Πρόεδρο. Και το κωμικό: Κάποιοι εξ αυτών προαλείφονται για τις Προεδρικές του 2023. Ξεκάθαρα και ρεαλιστικά: Έναντι αυτών των ανεπαρκών, ο Αναστασιάδης είναι απείρως αξιότερός τους. Διερωτώμεθα: Παρά τις περί του αντιθέτου δηλώσεις του, γιατί δεν διεκδικεί τρίτη θητεία;
“Δυστυχώς” και πάλι το άρθρο σα κ. Ιακωβίδη αντακλά την πικρή πραγματικότητα. Τα όσα γράφετε ΑΝ πραγματοποιούνταν απο τον πρόεδρο, σήμερα θα είχαμε πολύ περισσότερα θετικά αποτελέσματα απο τα δυσάρεστα που αντιμετωπίσαμε εις το παρελθόν, τα πρόσφατα και θα αποφεύγετο και η τρίτη τουρκική εισβολή, η επίκοισης της Αμμοχώστου. Ακόμα πιό λυπηρόν είναι η πρόσφατη δήλωσης της ΠΤΒ “… για την σημαντική στήριξη του Ηνωμένου Βασιλείου στην αντιμετώπιση προκλήσεων της τουρκίας.” Την στήριξη που την είδε και το “σημαντική” τι το ήθελε!!! Σημαντική για την τουρκία ΝΑΙ, αλλά όχι και για μας. Φαίνεται οτι η ΠΤΒ είναι αδιάβαστη από ιστορία! Για μένα όλα αυτά είνα πολύ ανησυχιτικά γιατί κάθε τέτοιες δηλώσεις και άστοχες ενέργειες από όλους τους “υπευθύνους” μειώνουν κάθε δυνατότηα ευμενούς λύσεως του “θέματος” της Κύπρου – δεν λέω “πρόβλημα” γιατί εμείς το κάναμε πρόβλημα με τις άστοχες κινήσεις δεκαετιών.
Η ΜΟΝΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ – ΝΟΜΙΚΑ – ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ 1964
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ 14 ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΒΛΕΠΕ 4Η ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΤΙΑ ΤΟΥ 1964 ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ
Το έδαφος της Δημοκρατίας 1964 είναι ενιαίο και αδιαίρετο
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 1960 ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ 1963 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ τουρκοκύπριους ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 1964 – 2021 ΝΕΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΡ. 186 ΗΜΕΡ. 4/3/1964 ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΝΕΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ τουρκοκύπριους ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΞΕΝΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΤΡΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ – ΝΕΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1964 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΚΗ ΜΟΙΡΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΛΗΣΙΑ
ΑΡΘΡΟΝ 185
1. Το έδαφος της Δημοκρατίας είναι ενιαίον και αδιαίρετον.
2. Η καθολική ή μερική ένωσις της Κύπρου μεθ’ οιουδήποτε άλλου κράτους ή η χωριστική ανεξαρτησία αποκλείονται.
1- Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ – ΝΤΕΚΤΑΣ 1977 ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
2- Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ – ΝΤΕΚΤΑΣ 1979 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
3- Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ – ΝΤΕΚΤΑΣ ΕΠΙΒΕΒΙΩΣΗ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
4- Η ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΛΗΡΙΔΗ – ΝΤΕΚΤΑΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
5- Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΛΗΡΙΣΗ – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ – ΝΤΕΚΤΑΣ ΓΙΑ ΔΔΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΠΟΡΙΦΘΗΚΕ ΜΕ 76% ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 80% ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΟΝ ΝΤΕΚΤΑΣ
6- ΟΙ 39 ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ – ΤΑΛΑΤ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
7- ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΑΝΑΝΣΤΑΣΙΑΔΗ – ΕΡΟΓΛΟΥ 11/02/2014 ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗΣ 5ΡΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΞ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΜΕ 14 ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΩΑΝΟΜΕΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΚΟΤΕΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ KAI ΕΠΙΣΥΡΟΥΝ THN ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΗ Κ/Η ΔΙ ΑΠΑΓΧΩΝΙΣΜΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ
ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΕΚ ΤΩΝ 300 ΕΝΕΡΓΩΝ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΤΗΣ ΕΟΚΑ 1959
Ιδρυτών του Κράτους της Κυπριακής Δημοκρατίας 1960
Στέλεχος Ίδρυσης ΚΥΠ 1960
Συμφωνία Μακαρίου – Κουτσιούκ – 7 Έλληνες 3 Οθωμανοί
Αρχηγός Επιχειρήσεων Αντικατασκοπείας 1961 – 1964
Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών Κυπριακής Δημοκρατίας
– Διεθνής Κομμουνισμός – Σοβιετική Ένωση, κράτη του Συμφώνου της Βαρσοβίας, χώρες μέλη της Σοβιετικής Ένωσης
– ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ Γλάστωνος KGB – CRU
– ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΥ Προσωπικό 432
– σε όλη την επικράτεια της Κυπριακής Δημοκρατίας ΥΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ Ευθυμίου
Ο Ευθυμίου λόγω θέσεως συμμετείχε ενεργά στο Αμερικανικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Κένεντυ 1962 – 1964 Άμεση Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα υπο την απόλυτη ευθύνη της Αμερικής
– Από τα πρακτικά της Κυπριακής Βουλής]
– Βλέπε ΕΛΛΑΣ ΚΥΠΡΟΣ ΕΝΩΣΗ 1962 – 1964 | Facebook
https://www.facebook.com/groups/kennetystrageticplan1962
Απόφοιτος Αστυνομικής Ακαδημίας Στροβόλου
Άριστος στα FBI Courses
Αρχηγός σχεδιασμού και εκτέλεσης επιχειρήσεων Αντικατασκοπείας
Άριστος με ειδικότητα στην Έρευνα και Ανακρίσεις
ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ
Ειδικός στις Αναλύσεις Πληροφοριών και Γεγονότων
Ειδικός Χειριστής Κρίσεων περίοδος ΨΥΧΡΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ 1961-1964
ΝΕΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣ 4/3/1964
1963/64 – 2021 Υποστήριξης Νέου Κράτους ΚΥΡΠΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ Καταδρομικές Επιχειρήσεις
ΤΟ 1955 – 59 ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΤΑΝΙΑΣ
Το 1960 ΚΑΝΑΜΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΑΜΕ ΑΓΓΛΙΑ
ΤΟ 1955 – 59 ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΑΠΟΙΚΙΑΚΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΑΠΟ ΤΟ 1960 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΔΑΦΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ Ως ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΩΝ ΜΑΣ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Ανδρέας Ευθυμίου 04/02/1979
Κωστή Παλαμά 40, Άγιος Μάμας Μόρφου
Μέλος της Ιδρυτικής Συνέλευσης ΔΗΣΥ – 1976
Γενικός Οργανωτικός ΔΗΣΥ Στροβόλου 1976 – 1980
Ειδικός Χειριστής Κρίσεων περίοδος ΨΥΧΡΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Αρχηγός Επιχειρήσεων Αντικατασκοπείας 1960-64
Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών Κυπριακής Δημοκρατίας